Privatpolitik

Brugerbetingelser

Om forholdet mellem Mentor og Mentee.

Mentor har til enhver tid tavshedspligt angående al den viden, de tilegner sig om mentee som en del af samtalerne. Det vil sige, at Mentor ikke er berettiget til at dele nogle oplysninger fra samtalerne med andre.

Tavshedspligten må dog vige for underretningspligten i tilfælde af:

At Mentee af Mentor vurderes til at være til fare for sig selv,
At Mentee af Mentor vurderes til at være til fare for andre end sig selv,
At Mentor mistænker, at Mentee befinder sig i en situation eller en relation, hvor Mentee vedvarende bliver udsat for psykisk, fysisk eller seksuelt misbrug eller,
At Mentee ellers er udsat for forhold, der bringer dets sundhed eller udvikling i fare.

I så fald kontakter Mentor efterskolen, der i overensstemmelse med Servicelovens § 153 skal tage stilling til, hvad der videre skal ske.

Privatpolitik

Hos efterskolementor.dk sætter vi dit privatliv højt, og vi gør alt for at sikre dine personlige oplysninger.

Behandling af personoplysninger

Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig.

Når du registrerer dig på efterskolementor.dk, giver du os lov til at behandle oplysninger om dig og dine aktiviteter på websiden. Vi behandler de oplysninger, du giver til os i tilmeldingen.

Oplysninger, vi som udgangspunkt behandler om dig:

Email adresse
Brugernavn
Dit navn
En krypteret hash-kode af din Adgangskode
Din efterskole
Din IP adresse

Formål

Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og er nødvendige for, at hele platformen på efterskolementor.dk fungerer ordentligt og giver dig en ordentlig oplevelse. Vi anvender også oplysningerne til at optimere platformens indhold og funktioner.

Hvor længe opbevares og behandles dine personlige oplysninger?

Dine oplysninger er i sikkerhed hos os, og vi opbevarer dem kun så længe, din bruger hos os er aktiv. Skulle det ske, at du en dag ønsker at slette din bruger, kan du nemt selv gøre dette i brugerindstillingerne på siden, og så fjernes alt information relateret til din bruger fra websiden permanent.

At kunne huske dine oplysninger, såsom email, brugernavn og adgangskode fra gang til gang.
At gøre det muligt for dig at forblive logget ind mellem sessioner.
At gemme og huske dine preferencer i forhold til alt fra notifikationer til privatlivsindstillinger.
Opbevare chat-historikken, så du senere kan gå tilbage og læse tidligere private samtaler.
Samle statistik om, hvordan websiden bliver brugt via værktøjet Google Analytics.

Sikkerhed og videregivelse af oplysninger

Alt data relateret til din bruger hos os er i trygge hænder, og vi videregiver ingen oplysninger fra din bruger om dig til nogle tredjeparter.

Oplysninger om trafikken på websiden, hvor mange besøgende der er i en givet periode samt besøgtrends, varighed pr. session mm. videregives derudover til tredjepart med det formål at bruge værktøjet Google Analytics til at få indsigt over forbrugsmønstrene for efterskolementor.dk med henblik på at forbedre platformens funktionalitet, ydeevne og sikkerhed.

Indsigt, klager og ejerinformation

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig.

Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet.

For yderligere indsigt i, hvilke informationer efterskolementor.dk registrerer samt slettelse af disse, eller hvis du har en rettelse, er du velkommen til at rette henvendelse til:

Efterskolementor ApS
Kirsebærhaven 20,