Den perfekte sidevogn til
ung-til-ung dialog.

Den intuitive app før det muligt for mentor og elev at starte eller fortsætte dialogen, selv når mentorerne ikke er på skolen.

Her kan elever finde mentorer og mentorer finde elever, og så kan de chatte sammen om stort og småt.

Hvem ved, hvornår eleven har brug for hjælp?

Det er ikke sikkert, eleven føler behov for nogen at snakke med, lige når mentorerne er på skolen. Den "indre stemme", der fortæller eleven, at de ikke er god nok, giver hjemve, FOMO eller følelsen af at være udenfor, opstår ofte når tankerne får ro til at flyve.

Dette kan tit ske efter sengetid om aftenen eller i stilletimen. Her er det vigtigt at hjælpen er tilgængelig her-og-nu, så disse tanker ikke får lov at bygge sig for stærke.

Chat overholder grænser

At skrive til en mentor over en app kan være både anonymt og generelt mere trygt end at skulle stå ansigt til ansigt med dem på skolen.

Trygge rammer for en god dialog

Jeres skole kobles på et særskilt miljø i appen. Det vil sige at jeres elever kun ser JERES mentorer.

Derudover er det kun mentorer, som kan se elever, og mentor-brugere skal godkendes af en administrator. Dette sikrer det største lag af tryghed og sikkerhed for jeres elever som muligt.

Book et møde og hør mere